Re: Mysz optyczna- problem!!:(:(:(

Autor: marcus075 (ciach!-marcus075_at_xl.wp.pl)
Data: Thu 09 Oct 2003 - 16:08:44 MET DST

> ESC)
>
> trochę skromności synu.
>
> komp w pokoju obok: ecs k7s5a - uptime prawie 5 m-cy.
> tyle że ma upsa

ehhh. to jest tak: jak kupujesz kompa w zesawie to raczej sklep nie podaje
marki ani modelu płyty głównej bo to i tak Ci nic nie powie. a to że ESC nie
jest takie złe to wiem- nie taki diabeł straszy... ale mój kuzyn ma ESC i co
chwile ma jakieś problemy (średnio raz na tydzień dzwonintelefon i słyszę:
"Markus? Słuchaj coś mi sie w kompie sypie... [tutaj opis problemu].
wpadniesz?" takżę nie mam zaufania do tych płyt. wolałbym kupić ASrock'a, za
podobną cenę:)

--
Pozdrawiam, marcus075
ciach!-marcus075_at_xl.wp.pl