SB 5.1 jako Audigy???

Autor: Maciej (aaaa_at_bb.cc)
Data: Thu 09 Oct 2003 - 16:02:33 MET DST

Witam

Wyczytałem ostanio, że istnieje możliwość doinstalowania do Live 5.1
odpowiednich sterowników które podnoszą jakość dźwięku i uaktywniają opcje
dostępne w AUDIGY. Posiadam SB 5.1 Digital rev.0220. Może ktoś z grupowiczów
orientuje się gdzie można znaleźć owe sterowniki upgradujące 5.1 do Audigy.
Przydał by sie także jakiś szerszy opis takiej konfiguracji. Troche
googlowałem ale nic konkretnego na ten temat nie znalazłem. Za wszystkie
podpowiedzi szczerze dziękuje.

pozdrawiam
Maciek