Re: Asmax ISDN zewnetrzny - jak zainstalowac?

Autor: pjaskowy ludek (pjotrekm_at_NOSPAM.tlen.pl)
Data: Thu 09 Oct 2003 - 15:53:10 MET DST

problem w tym ze jedyny setup to setup RVS czyli oprogramowania do
przesylania danych itp. a sterownik jest tylko jako inf. sa sterowniki
capi do win 95/98 ale one tak naprawde niewiele daja. mam drugi modem
AVM fritz! i on automatycznie zainstalowal z dysku wszystko co mu bylo
potrzebne i dziala jak burza. a z asmaxem... kicha. moze jest
uszkodzony? nie wiem nawet jak sprawdzic, bo soft diagnostyczny
wymaga.....poprawnie zainstalowanych sterownikow.

i co z tym faktem poczac?

pjotrek