Odp: Problemy z kompem (przegrzewanie ???)

Autor: TauRuSS (m_sartys_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 09 Oct 2003 - 15:24:18 MET DST

> Kumpel musi np. chlodzic mosfety (czarne kwadratowe ukladziki gdzies kolo
> gniazda procesora) na plycie bo mu sie straszliwie grzeja i tez zwiechy co
> troche. Sprobuj sobie dotknac ich ... moze sie poparzysz ;)
>
> Pozdrawiam, Paweł

Przebadałem te mosfety ,ale one są chłodne i na dodatek owiawane przez
wentylator procesora. Natomiast bardzo ciepły jest radiator, pod którym
znajduje sie chipset (chyba, w istruckji podpisane jest to jako Via KT 133).
Grzeje sie to dość pozażnie, chyba najbardziej na całej płycie.

Pozdrawiam

--
( I )       TauRuSS
( I \       GG: 1946244