Re: Max napięcia dla RAMu w EPoX 8RDA+

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Thu 09 Oct 2003 - 14:23:19 MET DST

> jak
>
> Hmmm. Może to działa tylko w przypadku twoich kości?
> Jak zworka jest na miejscu i jest napięcie 2,9 to znajduje 51 błędów.
> Gdy wyjmę ją i uruchomię test na napięciu 2,77 to robi 4007 błędów!!

napisz jeszcze jaką masz dokładnie konfigurację.. jaki procek, jakie FSB i
jaki mnożnik na procku, jaki to jest RAM (PC2100, PC2700, PC3200?), jak masz
ustawioną częstotliwość RAMu w BIOSie.. (by SPD, 100% itp).. jeśli RAM
chodzi synchronicznie z prockiem to zdaje się że z ustawieniem "by SPD" były
kłopoty i lepiej to działa na ustawieniu 100%.. i wreszcie czy ram działa w
dualu czy nie

w kazdym razie na mojej konfiguracji ostatnim stabilnym biosem jest 3609..
następne już źle działają z wyjętą zworką a włożenie zworki przywraca
sytuację jaką opisałem wcześniej (czyli niemożność ustawienia FSB200 i min.
2,9V vdimm, więcej się zresztą nie da)

PZDR
Shaman