Ktora karta ma najlepsze TV-out ?

Autor: topek (topek$$$bezspamowy$$$_at_post.pl)
Data: Thu 09 Oct 2003 - 13:58:04 MET DST

Witam,
wczoraj walczylem z podlaczeniem karty graficznej do TV (co mi sie udalo !)
a dzis pomyslalem o zmianie karty :)

Szukalem w archiwum, ale w archiwum mamy do czynienia z kleska urodzaju,
jest tam tyle postow i tak rozne opinie, ze generalnie czuje sie jak przed
lektura archiwum (prawie godzine poswiecilem :) )

Interesuja mnie karty graficzne w przedziale cenowym do ok 400zl
A wiec Radeony 9100 9000 (moze wersje pro? czym sie rozni wersja pro od
normalnej?) 9200 ?
Ge Force FX 5200 a moze jakas starsza GeForce4 Ti4200 ?

Moze jeszcze jakas inna karta ??

Moj monitor to 15" LCD Samsung SyncMaster 151s
TV to 4:3 Grundig 23" a jak przyjedzie z naprawy to nokia 16:9 z dosc sporym
kineskopem (nie wiem ile dokladnie).

Wiec jaka karte szczerze polecicie ? :) Z uzasadnieniem i szczegolami
prosze, jak np: czy warto 128mb, czy warto tzw firmowke, ktora ma lepsze
tv-out, ktora daje dobry obraz na LCD (niestety zwykle VGA a nie DVI, na co
zwrocic uwage przy kupnie karty (w archiwum natknalem sie na wskazowke, zeby
nie kupowac kart 64 Bitowych, moze jakies inne uwagi.

Obecna karta to staroc GeForce 2 Mx 32 SdRam ale bardzo podobaly mi sie nowe
Detonatory ktore wczoraj scignalem 45.23 i latwosc obslugi wyjscia na
telewizor w nView 2.0. Jak jest z latwoscia obslugi, polonizacja sterownikow
w Radeonach? (jesli taka karte mi polecicie :) )

Tylko nie odsylajacie mnie prosze do archiwum :)

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
|- Laga "gaz, gaz, gaz na ulicach" + naklejka jedynie sluszna