Kłopoty z drukarką

Autor: Krzysiek (akmes_at_kalisz.home.pl)
Data: Thu 09 Oct 2003 - 13:25:24 MET DST

Witam.
mam taki oto problem sprzęt : Celeron 400, płyta i zasilacz AT. Kiedy do
portu drukarki (LPT1) jest podpięta drukarka (nieważne jaka, sprawdzałem
kilka róznych) to komp nie zawsze startuje tzn po włączeniu nic się nie
dzieje (nieraz ale żadko wystartuje). podmieniałem zasilacz - to samo. Co
ciekawe załatwiłem sobie kartę I/O odpowiednio skonfigurowałem na niej port
drukarki, wyłączyłem port na płycie i dalej to samo. Czy ktoś ma jakiś
pomysł ?

Nie wiem czy to ten sam problem ale w tym samym kompie również są problemy z
floppem tzn raz nagrywa raz nie na dyskietkę tzn nagrywa ale w innych
kompach później tego nie widać (stacja była wymieniana na nową)

Może ktoś pomoże??

Krzysiek