Re: athlon i softcooling - szkodliwosc ?

Autor: Radar (radarek77_at_wp.pl)
Data: Thu 09 Oct 2003 - 13:03:06 MET DST

> "Szkodliwe" w sensie "spowoduje trwałe uszkodzenie" -- raczej
> nie (choć można wyobrazić sobie specyficzne sytuacje, w których
> będzie inaczej.

domyslam sie ze chodzi o stabilnosc napiec... akurat nie mam z tym
problemow.

> "Szkodliwe" w sensie "powoduje różnorodne nieprzyjemne skutki
> uboczne" -- jak najbardziej tak. Często efektem programowego
> chłodzenia jest tylko np. zakłócanie dźwięku lub obrazu TV,
> ale w wyjątkowych przypadkach niedogodności mogą być poważ-
> niejsze.

uzywalem chlodzenia przez kilka lat na celeronach. nie bylo zadnych
problemow. sasiad ma wlasnie zaklocenia dzwieku, a u mnie nieregularnie
pojawiaja sie zwisy. okazuje sie ze to akurat wina bledu w athlonach z
mnoznikiem 0,5 (w moim przypadku wlasnie 10,5)...

zastanawia mnie wlasnie jedno: PLL Overshoot on Wake-Up from Disconnect
Causes Auto-Compensation Circuit to Fail

pozdrawiam

--
radar [radarek77/maupa/wp.pl]