Jakie macie napięcie procesora na Asrock K7VM4?

Autor: Lijanek (lijanekWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 09 Oct 2003 - 11:23:57 MET DST

Witam
Na nowej płycie Asrock K7VM4 z Duronem 1300 zamiast 1,75 V jest 1,87
V.Wymieniłem płytę na drugą i jest tak samo.Na innych procesorach(D600 i
"stary"A1700) napięcia też sa wyższe o 0,1 V.Zasilacz jest przyzwoity,na
drugim jest to samo.Wgranie najnowszego Biosu nic nie zmienia.Napięcie w
Biosie i przy bezpośrednim pomiarze na obu płytach jest jednakowo
zawyżone.Te sam procesory na płycie innego producenta(Soltek)dostają
prawidłowe napięcie i są chłodniejsze w zaleznosci od coolera do 10
stopni.Nie mam niestety nowego Athlona 0,13 Thoroughbred więc może ktoś
zerknie jakie ma na nim napięcia.Wadliwa seria płyt,zła współpraca ze
starszymi procesorami czy może firma "przedobrzyła" z napięciem żeby
procesory dały się lepiej podkręcać?

--
PRZY ODPOWIEDZI USUŃ "WYTNIJTO"
Z ADRESU