Re: Radiator do Pentium Pro

Autor: Kubu$ (kubuss_at_go2.pl)
Data: Thu 09 Oct 2003 - 11:02:55 MET DST

> Wlasnie gdzie mozna kupic takei cudo ,na allegro sprawdzalem nie ma.
> Druga sprawa czy Pentium Pro np 200Mhz moze chodzic na samym radiatorze i
> potrzebuje wiatraka.

Ja mam w serwerze lunuxowym Compaq Pentiumie 166 na samym sporym radiatorze,
ktory podkrecilem do 233, ale nie wiem jak to dziala bo odpale to
ostatecznie w weekend jak dysk bedzie, zastanwiam sie nad zamontowaniem
malego wentylatorka na mniejszych obrotach by to cicho chodzila a ja bym
mial pewnosc, ze nic tam mi sie nie przegrzeje, serwerek bedzi lezal na
pawlaczu pod sufitem w przedpokoju a za dobrej wentylacji tam nie ma

Pozdrawiam
Kubu$