Port Szeregowy - Pomocy !!!

Autor: Axel (merc_s_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 09 Oct 2003 - 10:19:49 MET DST

Witam
Mam problem z portami szeregowymi, tzn. Com1 zawsze dzialal bez zarzutu az do
czasu jak podlaczylem tam jakis programator.
Chwile dzialal pozniej padl i nie ma wogole komunikacji z nim :( . Gdy go usune
z systemu, to po odswiezeniu automatycznie zostaje wykryty, czyli system go
widzi.
Wszystkie parametry ma ustawione poprawnie i w windowsie i biosie (03F8-03FF
przerw. 04).
A z Com2 mam taka sprawe ze praktycznie od zawsze byl nie widziany przez
system, nie wiem dlaczego tak sie dzieje :(
Dodam ze plyte ktora uzywam to GA-7VAXP Ultra.

Prosze o pomoc tych co mieli z tym doczynienia.

Pozdrawiam
Axel