Re: UPS Orvaldi

Autor: sesam (sesam22_at_poczta.interia.pl)
Data: Thu 09 Oct 2003 - 07:27:28 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości
> Hi,

> Podstawowa zaleta: działają :) Aczkolwiek polecać mogę tylko
> te lepsze modele -- od 700 VA w górę -- gdyż słabsze (np.
> 400 VA) mają problem z uciągnięciem słabego zestawu wraz z
> monitorem dłużej niż kilkanaście sekund. Model 800 VA trzyma
> mi huba, dwa komputery i jeden panel LCD przez jakieś pięć
> minut; jeden komputer bez monitora utrzymał kiedyś przez
> ponad 10 minut.

Hmm to jakieś słabe te UPS'y. Pracując na wakacje w pewnej firmie był UPS
ETA 700 VA. Z wyglądu nie był cudowny, ale trzymał serwerek Dell na Pentium
IV 1,6 GHz ponad 20 minut bez monitora oczywiście. Nawet nie wzdrygnął się
do wyłączenia. Po 20 minutach włączyli energię elektryczną, więc nie wiem
jak długo mógłby pracować.

Krzysiek