Re: NEC 1701 pytanko?

Autor: JFK (jfk_at_jfk.okg)
Data: Wed 08 Oct 2003 - 22:58:18 MET DST

On Wed, 08 Oct 2003 22:36:15 +0200, Gonzo wrote:

> Mam pytanie do posiadaczy takiego monitora czy u nich jest tak samo.
mam
1760 nx
to samo tyle ze dvi
MA to samo
kumpel tez ma 1760 tez to samo
3 osoby na tej grupie odpowiedzialo ze nie ma
nie wiem czy to wina serii czy niektorzy tego po prostu nie slysza
ale wyglada na to ze ten typ tak ma :(
dno totalne bede pisal w tej sprawie do nec polska
bo to nie jest normalne w monitorze za ponad dwa klocki ze sie przy nim
nie da spac
wiem ze mam nienormalny sluch
nikt inny nie slyszy tego z takie odleglosci jak ja no ale mimo wszytko :(
pozdrawiam i przestrzegam: testujcie takze WYLACZONY monitor :)

--
JFK