Tanie komputery biurowe ??

Autor: yahu (yahu_at_NO_SPA_M.astercity.net)
Data: Wed 08 Oct 2003 - 19:55:02 MET DST

Szukam gdzies jakiejs taniej platformy do firmy, wybralem cosik takiego
(najtansze ze wspolczesnych sprzetow):

ASRock K7VT2 Via KT266A + LAN
DDR 128 MB 266
Seagate 5400.1 40 GB <- akurat minimum
Duron 1,3 GHz
DVD LiteOn <- konieczny z powodu oprogramowania firmy na DVD
Obudowa jakis Codegen 300W
Grafike mam, to samo FDD i jakies inne duperele.

Musze kupic tego 3 szt. i oczywiscie polaczyc w LAN'ik
Generalnie mam pytanie czy to co przedstawilem nie bedzie sprawialo
problemow podczas uzytkowania, nie mam pojecia jak ASRocki sie zachowuja :-\
ale slyszalem w miare dobre opinie tutaj na grupie...
Na pewno bedzie postawionych kilka wirtualnych DVD na dysku (zeby 3
komputery mogly z nich korzystac) oczywiscie po sieci, CD-ROM bedzie uzywany
tez bardzo czesto (wymieniamy je raz na 10 miesiecy srednio).

PS Moze ktos wie gdzie najtaniej kupic Wingroze do tego i potzebuje Office'a
97 albo cosik takiego, bo piratow sciagaja ;-))

--
Pozdrawiam
Jan Domański