Re: Hydrozagadka

Autor: Adramelech (adresu_at_tu.nie.ma)
Data: Wed 08 Oct 2003 - 19:15:08 MET DST

"topek" <topek$$$bezspamowy$$$@post.pl> Odpowiedz na news:bm16sl$hc1jd$1_at_ID-
61226.news.uni-berlin.de:

> W ustawieniach divxg400 wybralem na zakladce Subtitels: Polish
> W fontsach Arial i typ Baltycki i nadal mam krzaczki zamiast polskich liter

Przecie to było milion razy. Nie słyszałeś o archiwum? Myślisz że ty pierwszy
wpadłeś na pomysł by se filmy na tv pooglądać?

Co cię napadło by wiebierać Baltic? Zastanów się gdzie mieszkamy. W jakiej
części Europy leży Polska... Bo nad bałbykiem to też Szwecja itp...

Pozdrawiam

--
Piotr Sobolewski GG:1976488 adramel_at_adramel.neostrada.pl
http://adramel.neostrada.pl - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.