Tuner Aver TV ---> Depresja

Autor: grizlyyy (grizlyyy_at_wp.pl)
Data: Wed 08 Oct 2003 - 19:11:47 MET DST

Witam,

Posiadam tuner Aver TV na chipie Conexant 878.
Ten sprzet doprowadza mnie juz do bialej goraczki, poniewaz nie chce
wspolpracowac z zadnym innym oprogramowaniem,
poza oryginalnym dostarczonym w pudelku :-/

Probowalem JTV, Borg TV, MoreTV... i nic.

W ogole ten tuner jest dziwny,
od jakiegos czasu probuje sciagnac do niego sterowniki z oficjalnej strony i
... znowu nic.
Wydawalo mi sie ze Aver to renomowana firma :-/
a tak w ogole to tuner wyglada dokladnie tak:
http://allegro.pl/show_item.php?item=15825154
moze powiecie mi o nim cos wiecej, czy kupilem smiecia :-)

pozdrawiam