Re: bateria w biosie

Autor: Andrzej Kaczmarczyk (andrkac_at_gazeta.pl)
Data: Wed 08 Oct 2003 - 18:24:06 MET DST

Użytkownik marcus075 napisał:

> pierwszy raz? hmmm- ja na poprzedniej płycie głównej jak baterii nie
> zmieniałem raz na 6-7miechów to było źle... obecnie mam lux- używana
> bateria, a śmiga od listopada 2002

No to widać miałem szczęście, bo mam pod swoją pieczą kilka komputerów w
domu i pierwszy raz mi się zdarzyło. Jeden chodzi z 5-6 lat, drugi to
486 niedawno przyniesiony, jeden ma dwa lata, a ten w którym padła - 3-4
lata, i w dodatku płyta leżała od chyba dwóch lat w szafie u znajomego.
Miała być uszkodzona, ale ja jeszcze nic nie znalazłem :)

Andrzej.