Re: celek 300A&450 vs PII 350

Autor: Paweł Kubacki (adres_at_w.stopce)
Data: Wed 08 Oct 2003 - 16:38:15 MET DST

On 8/10/03 15:56, in article bm14rl$s4o$1_at_news.onet.pl, "KS"
<spectrometr_at_poczta.onet.pl> wrote:

> Który procek jest wydajniejszy z tytułu w programach biurowych i grach? I
> drugie pytanie na ile da się podkręcić PII 350 (3,5 x 100) z dobrą płytą na
> iBX?
Mam boxowy PII350 chodzacy stabilnie na plycie Asus P2B od ponad czterech
lat na 392 (3,5x112), ale przypuszczam, ze nie jest to maksimum jego
mozliwosci. Nie mam jak tego sprawdzic, bo moj P2B (wczesny rev), choc jest
bardzo dobra plyta, to nie daje za wiele mozliwosci overclockingu.
Co do wydajnosci, to w programach biurowych jest zadawalajaca, w grach
wystarczajaca do uruchomienia dowolnej gry - jak do tej pory nie spotkalem
takiej, ktora nie pozwalalaby na zabawe z mocno ograniczonymi efektami
graficznymi. (mam w nim 320 Mb RAM i starego GeForce'a)

--
Paweł Kubacki  ###  p.kubacki(usun-to)@acn.waw.pl
http://www.pawel.tpi.pl/    ###    GG#4539483