Re: Mysz optyczna- problem!!:(:(:(

Autor: marcus075 (ciach!-marcus075_at_xl.wp.pl)
Data: Wed 08 Oct 2003 - 15:07:51 MET DST

> Witam zakupilem wlasnie radiowa mysz optyczna firmy memorex. Po
podlaczeniu
> do komputera, zauwazam pewne niezgodnosci:
> - Kursor tak "lata"
> - Jak chce najecahc na jakis maly punkt (np na ikonke gg) to kursor
zmienia
> tor lekko na boki i w ogole ciezko jest trafic
> - kursor czesto zmienia swoja pozycje
> Nie wiem czy jest to wada myszki, czy wada podloza czy w ogole jest na to
> jakas rada??

proponuje wymienić myszkę na optycznego, bezogonewego A4Tech albo Logitech,
a nie kupować nołnejmóff- ja mam od prawie 2 lat bezkablowego A4Tech i 0
(słownie: zero) problemów nie miałem. nota bene: jak nie stać się na
Logitech'a to kup Labtech'a- to jest tak jak ASrock dla Asus'a tyle że to
jest dla Logitech'a:)

--
Pozdrawiam, marcus075
ciach!-marcus075_at_xl.wp.pl