Notebook i sterowniki do karty graficznej

Autor: OK (jaok_at_gazeta.pl)
Data: Wed 08 Oct 2003 - 15:07:07 MET DST

Mam takie pytanie. Czy jesli mam w notebooku karte graficzna ATI Radeon 345M
64mb czy moge do niej sciagac ze strony ATI najnowsze sterowniki takie,
ktore ida do PC-owych kart ATI? Bo ten sterownik, ktory mi dali na plytce z
nowym notebookiem to juz nie jest najnowszy, ale boje sie troche kombinowac
z nowymi coby mi nie rozchrzanilo czasem systemu.