Re: Radeon i zmiana chłodzenia ( na pasywne ???)

Autor: MPiotrek (pmat_at_xnet.one23.pl)
Data: Wed 08 Oct 2003 - 14:19:47 MET DST

Użytkownik "Ghost" <ghost0_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> jestem szczęśliwym posiadaczem Radeona 9100 64mb Szafirka, ale jakto bywa
> szczęście nie trwa wiecznie i od jakiegoś czasu jego wiatrak jest
> denerwyjąco głośny, chciałbym rozwiązać ten problem raz na zawsze i
> pomyślałem o zmianie obecnego chłodzenia na pasywne. Rozejrzałem się po
> necie i najbardziej odpowiadało by mi zastosowanie VGA Heatpipe Cooler
> ZM50-HP (cenowo i nie blokowałoby slotu PCI) lub ZM80-HP (ale to
> ostateczność).

Jeżeli możesz sobie pozwolić na zajęcie dodatkowego slotu, to spróbuj tak
jak ja:
- wywal to co jest,
- posmaruj pastą, zostaw rogi chipa czyste,
- daj na rogach po małej kropelce kleju szybkowiążącego (cyjanoakryl),
- przyklej mały radiator od procesora (np. pentium)

Mam tak i sprawuje się b. dobrze, ciekawe czy kiedyś nie odpadnie ;-)

--
MPiotrek