Re: Hydrozagadka

Autor: topek (topek$$$bezspamowy$$$_at_post.pl)
Data: Wed 08 Oct 2003 - 14:10:11 MET DST

> tv nie chce Ci pokazywac overlaya
> sprawdz czy w opcjach ster. do karty graf. nie ma "na 2 monitorze ustaw
full
> screen overlay"
Znalazlem taka zakladke w sterownikach nvidii:
"Sterowanie pelnoekranowym odzwierciedleniem video."
Gdy to wlacze pojawia sie od razu film na pelnym ekranie telewizora
(obojetne czy mam fullscreen na monitorze czy nie) ale niestety nie widac
napisow :-(
Da sie jakos tak zrobic, zeby napisy byly i obraz rownoczesnie ??

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
|- Laga "gaz, gaz, gaz na ulicach" + naklejka jedynie sluszna