Asus A7V266-C - opinie ???

Autor: rafi (zr_at_2com.pl)
Data: Wed 08 Oct 2003 - 13:44:03 MET DST

Witam
Prosze użytkowników i znawców o opinie i informacje na temat tej płyty (ma
chipset KT266a i dobrą muzyke).
Zamierzam kupić i chcę wiedzieć co mnie oczeka.....
Jakie ma wysposażenie, stabilność , a szczególnie wady. Gdzieś słyszałem ze
nie można na niej zmieniać mnożnika manualnie ponieważ po uruchomieniu
systemu wraca do defaultowej wartości ??? O/c nie koniecznie
Ma na niej działąć Athlon XP 0,13 1800+, Winfast GF2 MX, 256 DDR 333 MHz,
LAn, Maxtor 60 Gb......
dzięki z góry za info