Jak połączyć komputer z TV?

Autor: tomasz jakubowski (seps25_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Wed 08 Oct 2003 - 13:40:19 MET DST

Jak połączyć komputer z TV, tak żeby telewizior spełniał funkcje monitora?
Mam zamontowaną kartę pixel View i ze zgrywaniem obrazu z tv na komputer nie
mam problemu(używam kabla s-video).Próbowałem wszystkich sposobów zarówno
przez kartę graficzna jak i przez pixel view.Czy to kwestia złych kabli czy
może konfiguracji ustawień w komputerze?

pozdrawiam