Re: Przyrost predkosci w HDD z duzym cachem?

Autor: Sniper (sniper10000_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 08 Oct 2003 - 13:23:19 MET DST

Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" napisał:

> Na jakich chcesz, ile chcesz :)

To poproszę wszystkie dyski, wszystkie możliwe testy, do tego piękne
kolorowe wykresy :)))
Oczywiście żartuję, nie potrzebuję żadnych testów. Wystarczy mi to, co
zrobiłem sam. A tak w ogóle - to najważniejsze, że dyski są sprawne (odpukać
w niemalowane), bo jak się coś chrzani, to szybkość nie ma już takiego
znaczenia.

--
Pozdrawiam,
Sniper