Divx'y na TV, zakup kabla, czarno-bialy ekran itd

Autor: topek (topek$$$bezspamowy$$$_at_post.pl)
Data: Wed 08 Oct 2003 - 12:29:46 MET DST

Witam,
nakrecony wizja ogladania Divx'ow na telewizorze postanowilem stawic temu
problemowi czola.
Do karty graficznej (Ge Force 2 MX 32 Sd RAM firmy Typhoon) dostalem taki
kabel:
http://foto.luftbrandzlung.org/fotki-rozne/kabel
Jedna wtyczka wchodzi do karty graficznej. Po drugiej stronie mam 2 wtyczki:
zoltego chincha i jakis inna (co to za wtyczka?).
Podpialem pod telewizor tego chincha i ZONK, obraz jest ale czarno-bialy
:-((( Co zrobic ??

W telewizorze mam z przodu dwa wejscia na chinchach:
http://foto.luftbrandzlung.org/fotki-rozne/telewizor
W zolty wpialem obraz a bialy przpuszczam jest od dzwieku. Teraz jak podpiac
dzwiek do TV ??

W zestawie glosnikowym 4.1 Creativa mam z tylu 4 wyjscia na chinchach (lewy,
prawy/przod, tyl). Czy wystarczy zatem wpiac sie w jeden z tych chinchy
(obojetnie ktory) i podpiac go pod TV ??
http://foto.luftbrandzlung.org/fotki-rozne/sub

Wedlug moich duman, wyszlo mi, ze potrzebuje najprostszy, jeden, podwojny
kabel zakonczony pod 2 stronach meskimi chinchami (te z bolcami ;) ).
Dobrze kombinuje ?
No i co cholera z tym czarno-bialym obrazem ??

Z gory dziekuje za odpowiedzi.

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
|- Laga "gaz, gaz, gaz na ulicach" + naklejka jedynie sluszna