Re: Jaka karta?

Autor: TRH alias Bubby (46349_at_poczta.fm{usun_to})
Data: Wed 08 Oct 2003 - 12:17:16 MET DST

Użytkownik "olo" <alek_77_at_tlen.nospam.pl> napisał w wiadomości
> jaką kartę graficzną polecilibyście do komputera przeznaczonego dla osoby
> zajmujacej sie fotografia cyfrową i obróbką tych zdjęc.
> Reszta podzespołów to:
>
> procesor AMD co najmniej 2500+
> 512 lub 1024 ram
> dysk z 8 megowym buforem
> do tego jeszcze jakas nagrywarka i kilka innych drobnych podzespołów

Rozumiem że skoro to dla grafika komputerowego to jakiś dobry monitorek LCD
też będzie?
Co do karty graficznej to Radeony słyną z dobrych odwzorowań barw i
kształtów. Myślę że jeśli nie chcesz na nim grać to R9100-128bit wystarczy,
jeśli jednak wolisz też grać to pomyśl o R9600PRO lub czymś lepszym.