Re: Wymiana wentyli w chieftecu ?

Autor: Bartłomiej Wawrzynkiewicz (bartwaw_at_tlen.pl)
Data: Wed 08 Oct 2003 - 11:53:32 MET DST

> A są głośne? Mam 420 Chiefteca i wentylatorki są niesłyszalne. Mam też 2
> wentylatory Arctic Cooling w obudowie i też są niesłyszalne. Więc po co
> zmieniać coś niesłyszalnego na coś podobnego? Chyba, że chcesz sobie
> pogrzebać w zasilaczu i stracić gwarancję... :)

Czemu ? to jest najgłośniejsza część w moim kompie (doszło do tego, że
sluchać już monitor FT795plus).
Już sporo zinwestowałem w wyciszenie kompa, (WC, zasilacz chieftec, Caviar)
więc chce zrobić to do końca. Nie chce słyszeć kompa, nie lubie jak coś mi
buczy w nocy.
Nie powiem, ten chieftec jest cichy, ale jak wywaliłem wentyl z grafy to
stał się on nagle głośny :).
Więc potrzebuje informacji czy wymiana orginalnych wentyli na arctic da coś,
a jak nie to czy może pomogą Papsty.