PROSZĘ O POMOC właścicieli płyt msi albo soltek!!!!

Autor: SP Rudna (sprudna_at_pertus.com.pl)
Data: Wed 08 Oct 2003 - 09:45:45 MET DST

Pisałem juz 4 razy na grupe ale niestety nikt nic nie odpowiedział wiec
probuje jeszcze raz może ktoś się zlituje.

Chcę zmienić płyte na nową z dzwiękiem 5.1 na Nforsie pod A2.2 . Mój wybór
padł na Solteka albo MSI chcialbym pobawić sie w podkręcanie i żeby
wystaczyła na 2 lata może jak moja teraźniejsza (MSI KT133A na której chodzi
A2.2).

Problem jest z dźwiękiem. Mam głośniki 5.1 i karte TV i potrzebne mi wejście
in-line i microfon by sie przydał. Pytałem w 8 sklepach. W większości
twierdzą że wejścia na płycie też się zmieniają na wyjscia dzwięku tak jak
jacki z tyłu komputera. W MSI można dokupić śledzia z wyjściem wiec
widocznie tam działają wejścia liniowe na płycie. Jeżeli tam działają to czy
czasami nie działają na solteku? Taka sama karta dźwiękowa.

Moja proźba jest taka żeby ktoś sprawdził u siebie jak to działa. Czy jezeli
jest dzwięk 5.1 to w narzedziach można ściszać wejście liniowe? CZy może
całkowicie znika suwak. Jezeli ktoś jest na tyle sprawny to mógłby to na
płycie empirycznie sprawdzić.