Re: Stabilna plyta na i865: Abit IS7 , ASUS P4P800 , MSI 865PE Neo2 ?

Autor: Piotrek Garczyński (piter_mg_at_wp.pl)
Data: Wed 08 Oct 2003 - 09:12:40 MET DST

"Miro" <pulikow_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Użytkownik "Olek." <olek-2020_at_o2.pl> napisał w wiadomości
>
> Wypowiem się na temat MSI - od dwóch miesięcy zero problemów. Jak jakieś
> cztery, pięć lat temu zacząłem kupować moarkowe płyty Asus, Abit, teraz
MSI
> to nie mam żadnych problemów z kompem (chyba że sam przekombinuję).
> Co do MSI to tylko trzeba było wentyl z chipsetu wywalić bo choinka była.

A ja z kolei opowiem o ABIT IS-7. Ostatnio kupil cos takiego moj kumpel.
Jest to
plyta w wersji "M" - od IS7-E ( czyli bez RAID'u ) rozni sie tym, ze ma na
pokladzie
grafike (jest na i865G). Do tego jest P4 2,4/800 i 2x256MB Kingston DDR400.
Chodzi to u niego juz jakies 3 tygodnie i nie ma z tym zadnych problemow -
wszystko
dziala szybko, ladnie i stabilnie.

Podobne zdanie mam zreszta o ASUS'ach. MSI tez jest z tego co slyszalem OK,
ale
sie nie wypowiem, bo nie obcowalem osobiscie (aczkolwiek znajomi chwala).

Z tych trzech plyt wybralbym ABIT'a, ale to wynika z przywiazania do marki.
Obecnie
mam ST6 (i815), a wczesniej BE6-II (BX), a wczesniej cos pod P-MMX (na TX) -
nie
pamietam oznaczenia. I z zadna nie mialem (i nie mam problemow, bo ST6 i
BE6-II chodza po dzien dzisiejszy).

pozdr, Piotrek Garczynski