Re: wiatraczek na chipsecie mi "warczy"

Autor: Miro (pulikow_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 08 Oct 2003 - 09:08:31 MET DST

Użytkownik "Adam apig Pawlukiewicz" <apig_at_wp*kropeczka*pl> napisał w
wiadomości news:3f83abab$1_at_news.vogel.pl...

> A jak sie boisz to zdejmij go (jak się da) przedmuchaj sprężonym
powietrzem
> i później WD40. Powinno zadziałać.

Co Ty mu radzisz? WD40.
Przecież ten środek jest do wypłukiwania smaru i brudu.

A z innej beczki ja kupiłem MSI Neo2 i po pierwsze wentyl na chipsecie ciut
hałasował a poza tym świecił i migał trzema kolorami. Zdjęłem go całkowicie
i radiator jest tylko ciepły.
Fakt że oryginalnie był zamontowany dość spory (wysokość jakieś 3 cm)

--
Mirosław P.
GG 1119311