Re: Widzieliscie 'Usterke' na TVN?

Autor: rkowalcz (rkowalcz_at_wp.pl)
Data: Wed 08 Oct 2003 - 07:02:57 MET DST

Flashi <flashi_usun_to_at_pf.pl> napisał(-a):

> Nieprawda :)
> Naciecie moze i jest w slocie gdzie sie kabel wklada :)
> Ale niema zabka w kablu samym ...
> Najtarsze ATeki nawet nie mialy zabka w tasmie FDD i HDD ...
> zabki to poczatki ATX poczatki tworzenia standardu ...

Dokładnie, w AT ja miałem "gołe szpilki".
Znajomy raz miał na odwrót podłączonego Com-a w jednym komputerze i
podłączał się do drugiugo (kiedyś grało się w gry przec Com-a :-) ).
Efekt był taki, że przy zbliżeniu wtyczki do drugiego komputera mocno
iskrzyło między wtyczką, a portem Com.

--
rkowalcz
rkowalcz_at_wp.pl