Re: Dodatkowy COM - jak?

Autor: Kokopiko (kokopiko_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 08 Oct 2003 - 00:26:55 MET DST

> Czy to spełnia swoje zadanie , jakie są ceny tych urządzeń (bo karta z
> jednym COMem na allegro kosztowała 60zł - trochę przesada)

Jeśli masz slot ISA na płcie to poszukaj kontrolerów MULTI I/O.
Starsi użytkownicy komputerów to pamietają. Kiedyś siedziało w każdym
pececie.
Nawet chyba na 8-bitowej, krótkiej ISA`ie miałem.
Dostaniesz za grosze, albo za darmo jak dobrze poszukasz.
Standardowo były tam dwa porty interfejsu równoległego (9-pin i 25pin) i
jeden szeregowego LPT. Oraz port Joy`a.

Tylko zastanawiam się czy będzie to działać z nowymi architekturami ?

--
Pozdrawiam
KokoPiko