Re: Herkules Radeon 9100 problem

Autor: fiman (fiman_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Tue 07 Oct 2003 - 23:35:39 MET DST

key <keylo_at_poczta.wywalto.onet.pl> napisał(a):

> masz gwarancje? biegnij z tym do sklepu i wymieniaj. nie maja? bierz nvidie
> ;] bedziesz mial spokoj z nieplanowanymi fajerwerkami.
>
> key
Dzieki za twoją uwagę oraz od Pestycyda. Będę reklamował.
Poniważ pilnie potrzebowałem karty i tak kupiłem juz Gainwarda FX5600 Ultra i
jestem bardzo bardzo zadowolony. (zabrałem tego herkulesa za granicę bo cena w
Polsce była dobra)
Ciekawe czy będą mieli wymiennika 9100 za tego Herkulesa. Jesli tak to oddam
go kuzynowi. Ale czy pozwolą mi wziąć np. jakis dysk oczywiście z dopłatą?