Re: Herkules Radeon 9100 problem

Autor: PesTYcyD (pestycyd_at_wp.pl)
Data: Tue 07 Oct 2003 - 23:19:21 MET DST

Niestety seria Hercules prophet jest troche spieprzona. Duza czesc tych kart
ma wadliwe uklady pamieci i objawia sie to wlasnie zwiechami. Jedyne co
mozesz zrobic, to wymienic karte na dzialajacy egzemplaz albo na karte innej
firmy.

> Niełatwo było kupić tę kartę a sprzedawcy
> twierdzili że 9100 to karta problemowa.
> Ignorowałem te uwagi bo myślałem, że tak gadają bo nie maja na stanie.

Tu chodzi konkretnie o Herculesa R9100 inne karty np His, Saphire,
Supergrace chodza bezproblemowo.

--
I like the pope, because the pope smokes dope.