Re: HP DJ 610c - problem ze sterownikami (winXP)

Autor: Shield (sgra_at_spam.pl)
Data: Tue 07 Oct 2003 - 22:56:57 MET DST

> Mam problem z drukarką HP dj610c - szukam do niej sterowników pod windows xp.
> gdzie mogę znaleźć te sterowniki jezeli wogóle je gdzieś można znalźć,
> wszędzie są tylko do 95, 98, Me i NT. Dzięki za ewentualną pomoc.

ZTCW to nie zostaly przez HP wypuszczone inne sterowniki do serii 6xx
niz te standardowo dolaczone do Windowsa XP - na stronie HP tez ich nie
ma. Musisz pogodzic sie z tymi, ktore masz domyslnie w XP. No chyba, ze
moze ktos napisal jakies nieautoryzowane, ale ja o takich nie slyszalem.

--
Pzdr.
Shield.