Problem z drukowaniem

Autor: Amator (ramatoNOSPAM_at_go2.pl)
Data: Tue 07 Oct 2003 - 22:32:48 MET DST

Witam!

Musze na wstepie powiedziec, ze doswiadczenie w pracy z drukarkami
wszelkiego typu mam bardzo ubogie i nie wiem, co moze byc przyczyna
problemu, ktory zaraz opisze.
Jest tak: drukarka przez wakacje nie byla uzywana. Teraz drukuje
wolniej, a czasem wcale nie drukuje stron czarno-bialych. W wydrukach
kolorowych wszystkie inne kolory oprocz czarnego drukowane sa w
porzadku i ostro, czarny natomiast - rozmazany i slabo widoczny.
Naturalnie pomyslalem sobie, ze cos nie tak z dozowaniem czarnego
tuszu, ale nie wiem jak temu zaradzic. Czy spotkaliscie sie z podobnym
problemem i mozecie udzielic mi jakichs rad? Bede wdzieczny. :)

Dodam, ze drukarka jest jeszcze na gwarancji, wiec jezeli sytuacja
wymaga jakichs ryzykownych zabiegow, to raczej powierze to ludziom,
ktorzy zajmuja sie tym na codzien.

Pozdrawiam,
Amator