Re: przepraszamy za USTERKI

Autor: Volcan Computers (volcan.computers_at_interia.olac.spam.na.zawsze.pl)
Data: Tue 07 Oct 2003 - 21:53:28 MET DST

> Optimus

No ja w czasach PII miałem kompa, którego nie był w stanie serwis tej super
firmy naprawić. Ciągle zanikał dźwięk (przestawało grać). Receptę mieli
prostą - format c: Na moje prośby, zeby docisnęli kartę muzyczną zawsze
odpowiadali, że komputery są montowane przez profesjonalistów i żaden lamer
nie będzie ich uczył. 2 profesjonalistów poleciało z pracy jak z
kolegą-dziennikarzem w serwisie na biurku szefa rozmontowałem kompa,
docisnąłem kartę (wystawała do połowy ze slotu - przy ruszaniu komputera
czasami się wysuwała) i komp "cudownie" zaczął działać. Wystarczyło jeszcze
puścić nagraną wcześniej rozmowę z profesjonalistami.

Pozdrawiam :)

volcan