Re: Po modernizacji gorzej niż przed : )

Autor: MarekZ (mzural_at_op.pl)
Data: Tue 07 Oct 2003 - 21:15:34 MET DST

Witam

Dzięki wszystkim za uwagi. Wydawało mi się, że wątek powinien wzbudzić
większe zainteresowanie ( tej klasy sprzęt to świetny router ) no ale cóż -
problem został rozwiązany w najprostszy sposób : wymiana płyty na BX
Poprzednie dwie na LX fiksowały najprawdopodobniej dlatego, że wystąpiła
niezgodość pamięci z płytą ( LX ) ? - tylko tego nie sprawdziłem ( niestety
zabrakło czasu na dalsze zabawy )

Pozdrawiam
Marek