Re: UPS? a może niekoniecznie?

Autor: sesam (sesam22_at_poczta.interia.pl)
Data: Tue 07 Oct 2003 - 20:08:58 MET DST

Użytkownik "alkos" <WYTNIJalkos_at_o2.pl> napisał w wiadomości

> kup najtańszy :)
>
> co tu dobierać?

            Nie zgadzam się z przedmówcą. Autor postu nie pisze nic czy
podczas włączenia chłodni znika napięcie (co jest wątpliwe), a tylko spada
jego wartość. Jeżeli spada jego wartość, to potrzebny jest UPS z systemem
AVR. Inaczej UPS może nawet nie przełączyć się na pracę bateryjną, gdyżmoze
być za mała wartość spadku napięcia. Może problem leży w dużych zakłóceniach
generujacych się na linii zasilania.

Krzysiek