Re: 2 procki w dual-board

Autor: Lukasz Goralczyk (liku_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 07 Oct 2003 - 19:28:29 MET DST

Marek N. <mark_n_at_false_address.pl> wrote:
> Ponoć aby korzystać z systemu dwuprocesorowego wypadałoby tak dobrać dwa
> procki, aby im się "timingi" zgadzały. Czy mógłby mnie ktoś oświecić, jak
> mogę sprawdzić takie dwa Pentiumiki II 333 - czy one są aby zgodną parą?

"Timingi"? A nie pomyliles czasem ze steppingiem? Sprawdzic mozna dowolnym
programem ktory wypisuje bardziej zlozone informacje o procesorze. W linuxie
wystarczy (zwykle) zrobic:
$> cat /proc/cpuinfo
Pod windows musisz poszukac takiego programu. Reszta zwykle nie ma wiekszego
znaczenia.
Oczywiscie mozesz probowac procesory z roznym steppingiem, ale rezultaty
moga byc nieprzewidywalne. Swojego czasu mialem plyte dual z procesorami
P100, ale dzialo to niestabilnie (ze starymi pentiumami roznie to bywalo, bo
podobno potrzebne byly specjalne wersje to systemu MP).

--
Lukasz
http://student.uci.agh.edu.pl/~liku