UPS? a może niekoniecznie?

Autor: Rolnik (paciorek_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 07 Oct 2003 - 19:09:38 MET DST

Witam!
Mam u siebie problem z zasilaniem;
Komputer jest podłączony pod transformator razem z dużym obiektem
chłodniczym i w momencie załączania chłodni restartuje mi się SDI i serwerek
freesco-(procek coś koło 300 dokładnie nawet niewiem,HDD)
Jaki dobrać UPS, aby pociągnął- chodzi mi dosłownie o 1 sek-pare sekund-
serwerek, czyli komputer bez monitora, terminal SDI, może jeszcze
ewentualnie modem SDSL, oraz centralke tel?
Chodzi o to, aby UPS był jak najtańszy.

--
Bartek P. vel Rolnik
GG 145819