Re: Neostrada

Autor: sIMONkING (simonking_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 07 Oct 2003 - 18:24:50 MET DST

Użytkownik "ver4" <ver4_at_op.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś może mi wytłumaczyć jak rozdzielić neostradę plus na dwa
komputery
> ?
> Czy jeden komputer musi być cały czas włączony ?

Zwyczajnie, poprzez udostepnianie polaczenia internetowego w Windows. Zobacz
czy masz to zainstalowane.
Oto kopia mojego postu nt. tej sprawy (była juz omawiana!)

"Czesc!

Okey, jaki masz system? Jezeli Win98 to wejdz w Panel Sterowania, nastepnie
dodaj/Usun programy, nastepnie wybierz zakladke Instalator Sytemu Windows.
Sprawdz czy masz w narzedziach internetowych zaznaczona opcje Udostepnianie
polaczenia internetowego. Jesli nie to zaznacz. System wczyta ja sobie ze
zrodla (np. z plyty z systemem Windows98SE). Teraz w Panelu sterowania w
Sieci
dodaj Udostepniania polaczenia internetowego (o ile instalator nie zrobil
tego
sam). System poprosi cie o wlozenie dyskietki na ktorej nagra plik (ICS).
Uruchom ten plik na drugim komputerze i powinno dzialac :)
A, najlepiej gdy w protokolach masz tylko TCP/IP. Zadnych innych (NETBu. czy
IPX)."

Pozdrawiam
simonking.thelo0p
www.thelo0p.prv.pl