https w win95 oraz XP

Autor: Konrad Stachyra (konrad_at_matrix.lublin.pl)
Data: Tue 07 Oct 2003 - 15:24:55 MET DST

Mam pytanie , poniewaz mam ustawione Internet Security na login i haslo (tak
jest na serwerze) nie wiem jak wywolac to polaczenie tak aby Internet
Explorer wywalil okno z zapytaniem o logowanie.
Musze to uruchomic na dwoch komputerach z tym ze na jednym jest XP a na
drugim win95 (tu wiem ze dodatkowo potrzebne jest wgranie patcha na
128-bitowe kodowanie).

prosze o pomoc
pozdrawiam KONRAD