Re: panel LCD LG - ile martwych może byc?

Autor: Kokopiko (kokopiko_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 07 Oct 2003 - 14:36:09 MET DST

Użytkownik "Paweł" <bez.fm_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> W zasadzie pytanie sie zmieściło w temacie
> A wiec ile niezywych (ewetualnie źle świecących) pixeli/subpixeli mogąmieć
> panele 15` LG nadające sie do wymiany.?

Widziałęm ostatnio w supermarkecie panel 17" WORLD OF VISION za niecałe
1300zł.
Ludzie łapią sie na cene, a ja zawsze bede trzymał sie tego, że lepiej kupić
za to dobrą 17-tke CRT.
Najtańszy panel 15" kosztuje 1800zł !!
Wsyztsko tańsze nie nadej sie do uzytku. Wiem, że zaraz znajdzie się cała
grupa osób która twierdzi inaczaej bo kupiła LG za 1400zł i działa im
poprawnie, ale ostatniuo byłem serwisie LG, SONY, SAMSUNG i na 10 walniętych
paneli 9 było LG. Samsunga tez bym nie kupi, chociaż sam mam Samsunga CRT
monitor ale to inna bajka.

Pozdrawiam