Re: GF4Ti 4200

Autor: Tomac (qweasdzxc_at_go2.pl)
Data: Tue 07 Oct 2003 - 13:48:38 MET DST

Użytkownik "Piter" <spamtrap_at_honda.bt.pl> napisał w wiadomości

> Ja bym wzial ta druga.
> 128 MB nie wykorzystasz a taktowanie daje sporo.
> Napisz jeszcze jakiego masz proca.

Dzięki, już zamówiłem tą 64 MB. Dokopałem się na forum jednej ze stron że
ten zielony MSI to prawdopodobnie wersja robiona na potrzeby jakiegoś
producenta komputerów ze słabszych komponentów - w każdym razie ktoś
porównał obraz i stwierdził że ten "zielony" daje mniej ostry obraz.
Powyższa opinia jest przytoczona przee mnie, więc wolałbym się nie wdawać w
dyskusję :-)

Pozdr,
Tomac