Re: przepraszamy za USTERKI

Autor: seba (seba_at_wd.wroc.pl)
Data: Tue 07 Oct 2003 - 12:03:42 MET DST

Użytkownik Paweł napisał:

> Dal mnie problem był banalny- wiec jestem ciekawy czy celewo z pośród 50
> serwisantów nagrywają tylko ciapy, czy naprawde CI ludzie sie tak "znają"
> na komputerach?

Z BIOSem na pewno było banalne, z odwróceniem wtyczki już mniej, bo kto
może się spodziewać, że jakaś lama źle wtyczkę włoży :-)
Poza tym trzeba było zapytać na dzień dobry czy ktoś tu już coś grzebał,
bo jakby panienka odpowiedziała że nie, a wyszła sprawa wtyczki to po
łapach. A jakby powiedziała, że "syn sąsiada", to wiadomo, że trzeba
sprawdzić.
Ale dobrze jest na samym początku rokręcić kompa, odkurzyć (niech klient
wie, że my esteci), posprawdzać czy dobrze podpięte.

> A co by sie działo jakby ktoś namieszłą execach czy już nie wpominam o
> rejestrze.

Poszło by szybciej. Po uzgodnieniu z klientem, format c: /q i tyle. Raz
na jakiś czas znajomy z kawiarenki mnie prosi żeby coś tam zrobić bo
ktoś nagrzebał, parę razy ślęczałem po godzinie i kombinowałem.
Poszedłem po rozum do głowy i teraz sruuu format i w 30 minut popijając
Colę wszystko chodzi. Na ambicji zaoszczędzam czas i nerwy.