Laptop + Tv-Out = ogladanie DivX'ow na TV

Autor: topek (topek$$$bezspamowy$$$_at_post.pl)
Data: Tue 07 Oct 2003 - 10:52:14 MET DST

Witam,
wkrotce mam zamiar nabyc laptopa, tak za okolo 5500zl. Chcialbym zapytac
userow jak w praniu wychodzi ogladanie filmow DivX, badz generalnie obrazu z
Laptopa na telewizorze. Czy jakosc obrazu jest znosna ?

Czy sa laptopy, ktore maja karty dzwiekowe obslugajace np 4.1 (ze o wyzszych
nie wspomne) ?

Na co generalnie radzicie zwrocic uwage przy kupnie Laptopa? Wiem ze przyda
sie dobra graficzna, np radeon, zadne cheap/billig ;) karty bez wlasnej
pamieci. Moze jakis konkretny model/rodzine/firme od laptopow polecicie,
badz zdecydowanie odradzicie. Moimi faworytami na dzien dzisiejszy sa
Fujitsu-Siemens Lifebooki i Toshiby Satellite.

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
|- Laga "gaz, gaz, gaz na ulicach" + naklejka jedynie sluszna