Re: pisk , zasilacz .. nie..dysk? oklepane :}

Autor: SM (_nospam_sebolcs_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 07 Oct 2003 - 06:32:45 MET DST

Użytkownik "Damianin" <damianin_usunto__at_wp.pl> napisał w wiadomości
> He he, dzisiaj sprawdzilem co mi piszczy, okazalo sie ze to nie barracuda
> tylko 2 wiatraki arctic cooling w obudowie :))), na poczatku pracujace na
> bardzo wolnych obrotach - po 30 sekundach kreca sie szybciej i przestaja
byc
> slyszalne!!! :)))

Qrde, cos w tym jest. Jak uruchamiam kompa wiatrak nie obraca sie. Po chwili
zaczyna sie obracac i jak go przytrzymam palcem, pisk ustaje - ale to nie
pisk mechaniczny raczej, tylko jakiś inny.
Potem jak przyspieszy, to pisk ustaje - trwa to jakiej 15-20 sek od
uruchomienia.
Udało Ci się coś wymyslic?