Skaner i usb 2.0 - koszmar i bubel !!!

Autor: azbest (adamzz5_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 07 Oct 2003 - 03:53:36 MET DST

Witam!

Stalem sie (nie)szczesliwym posiadaczem skanera UMAX 4700.
JEdnak mam z nim problemy od samego poczatku.
Instaluje sterownik dostarczony na plycie. Wszystko ok, ale UMAX zaleca uzyc
nowszego stera z ich strony - galgany - nawet instalatora typu kliknij next
>next>finish nie chcialo im sie zrobic. Patalachy.....
Przy skanowaniu ( Windows XP) w wiekszych rozdzielczosciach obliczylem ze
srednio na sekunde zapisuje ~1.4 MB. Czy to nie USB 1.1 ? A skaner mial byc
2.0............
Dobra przeboleje to, ale kupilem ze skanerem tez karte PCI USBx4 na
chipsecie VIA 6202-2. Ta...tylko jak to g. zainstalowac ?!!! NAjnowsze
sterowniki z internetu (viaarena.com) i nici z instalacji, bo "Instalator
wymaga XP z SP1". To ciekawe, bo SP1 instalowalem.

I co teraz ?
Ani nowych sterow, ani usb 2.0. Czyli chyba mam olac Winde i skanowac w
linuksie ?

PS
Ciekawe czy w nowszych WIN* bedzie obslugiwany moj skaner, bo jak widze to
klada lache na stery..........